Nová pravidla ochrany osobních údajů |
GDPR |
Na základě nových pravidel vycházejících z evropské legislativy, konkrétně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU 2016/679 jsme přistoupili k úpravám našich obchodních podmínek a způsobu zpracování a uchovávání dat získaných v obchodním styku s našimi klienty a partnery. |
|
Jaká data uchováme: |
• Jen data získaná získaná a potřebná z obchodního styku a komunikace s klienty a partnery |
• Veškerá data jsou získána na bázi dobrovolnosti a nezískáváme je od třetích stran |
• Pracujeme a uchováváme jen a pouze data nezbytně nutná ke vzájemné komunikaci a vyřízení obchodního případu |
|
Konkrétní informace, které uchováme o našich klientech a dodavatelích: |
• Jméno a příjmení (fyzické osoby a OSVČ) rsp. název právnické osoby |
• Poštovní adresa – v případě jejího poskytnutí za účelem dodání zboží / služeb. |
• Emailová adresa – pokud nám byla v rámci obchodního styku poskytnuta |
• Telefonní kontakt - pokud nám byl v rámci obchodního styku poskytnut |
• IČO případně DIČ u firemních zákazníků a dodavatelů. |
• Vystavené faktury – v případě B2B zákazníků |
• Přijaté objednávky – v případě B2C zákazníků |
|
Jaké informace klientům posíláme: |
B2B: Informace vyplývající z obchodního styku (daňové doklady, faktury), aktualizace ceníků a pozvánky na akce |
B2C: aktualizace sortimentu a cen, pozvánky na ochutnávky, všeobecné informace o vínech |
Aktualizace posíláme maximálně 1 týdně, vy výjimečných případech 2 týdně. |
|
Jaká data neuchováváme: |
• Osobní informace o pohlaví, národnosti, vyznání, zdravotním stavu, orientaci a politickém názoru našich klientů stejně jako žádné další informace podobně osobního rázu. |
• Čísla bankovních účtů a platebních karet |
|
Způsob uložení a ochraně získaných údajů: |
• Veškeré obchodní informace jsou uloženy v renomovaném účetním programu na firemním počítači s dvojnásobně zajištěným vstupem. Do tohoto systému má přístup jen omezený počet proškolených interních pracovníků firmy a je zamezen přístup jak třetím stranám tak mimo vnitrofiremní síť. |
• Emailové adresy používané v komunikaci s klienty B2C jsou umístěny ve standardním poštovním serveru / programu na jednom určeném firemním počítači, s dvojnásobně ověřeným přístupem heslem. Tyto emaily nejsou poskytovány třetím stranám a jsou používány výhradně ke komunikaci s klienty. |
• Emailové adresy firemních klientů B2B jsou uloženy v rámci standardní emailové korespondence. |
• Objednávky vytvořené skrze náš e-shop jsou uchovávány na zabezpečeném externím serveru (hostingu) našeho dodavatele CMR systému (e-shopu). Tato data jsou chráněna šifrováním, heslovým přístupem a pravidelně zálohovány. |
Pověřená osoba za správu, ochranu a nakládání s daty zákazníků a partnerů: |
• Ing. Martin Kozák – jednatel společnosti, kozak@kupmeto.cz |
|
|
Souhlas s použitím osobních údajů: |
• Tato nová pravidla jsou nedílnou součástí obchodních podmínek. V případě, že s nimi nesouhlasíte nebo si přejete nyní nebo kdykoliv v budoucnu býti vymazáni, stačí zaslat stručnou žádost na info@kupmeto.cz |
• Pokud si budete přát být vymazáni, nebudete nadále dostávat naše pozvánky, aktualizace a informace. V případě B2B budou vymazány i vaše objednávky v rámci systému e-shopu CMR. V tomto případě stačí odeslat prázdnou odpověď na jakýkoliv náš email. |
• Nebudou však vymazány účetní údaje z realizovaných obchodů – faktury – z důvody povinné archivace účetních záznamů. |