| Nová pravidla ochrany osobních údajů |
| GDPR |
| Na základě nových pravidel vycházejících z evropské legislativy, konkrétně nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU 2016/679 jsme přistoupili k úpravám našich obchodních podmínek a způsobu zpracování a uchovávání dat získaných v obchodním styku s našimi klienty a partnery. |
| |
| Jaká data uchováme: |
| • Jen data získaná získaná a potřebná z obchodního styku a komunikace s klienty a partnery |
| • Veškerá data jsou získána na bázi dobrovolnosti a nezískáváme je od třetích stran |
| • Pracujeme a uchováváme jen a pouze data nezbytně nutná ke vzájemné komunikaci a vyřízení obchodního případu |
 |
| Konkrétní informace, které uchováme o našich klientech a dodavatelích: |
| • Jméno a příjmení (fyzické osoby a OSVČ) rsp. název právnické osoby |
| • Poštovní adresa – v případě jejího poskytnutí za účelem dodání zboží / služeb. |
| • Emailová adresa – pokud nám byla v rámci obchodního styku poskytnuta |
| • Telefonní kontakt - pokud nám byl v rámci obchodního styku poskytnut |
| • IČO případně DIČ u firemních zákazníků a dodavatelů. |
| • Vystavené faktury – v případě B2B zákazníků |
| • Přijaté objednávky – v případě B2C zákazníků |
|
| Jaké informace klientům posíláme: |
| B2B: Informace vyplývající z obchodního styku (daňové doklady, faktury), aktualizace ceníků a pozvánky na akce |
| B2C: aktualizace sortimentu a cen, pozvánky na ochutnávky, všeobecné informace o vínech |
| Aktualizace posíláme maximálně 1 týdně, vy výjimečných případech 2 týdně. |
 |
| Jaká data neuchováváme: |
| • Osobní informace o pohlaví, národnosti, vyznání, zdravotním stavu, orientaci a politickém názoru našich klientů stejně jako žádné další informace podobně osobního rázu. |
| • Čísla bankovních účtů a platebních karet |
| |
| Způsob uložení a ochraně získaných údajů: |
| • Veškeré obchodní informace jsou uloženy v renomovaném účetním programu na firemním počítači s dvojnásobně zajištěným vstupem. Do tohoto systému má přístup jen omezený počet proškolených interních pracovníků firmy a je zamezen přístup jak třetím stranám tak mimo vnitrofiremní síť. |
| • Emailové adresy používané v komunikaci s klienty B2C jsou umístěny ve standardním poštovním serveru / programu na jednom určeném firemním počítači, s dvojnásobně ověřeným přístupem heslem. Tyto emaily nejsou poskytovány třetím stranám a jsou používány výhradně ke komunikaci s klienty. |
| • Emailové adresy firemních klientů B2B jsou uloženy v rámci standardní emailové korespondence. |
| • Objednávky vytvořené skrze náš e-shop jsou uchovávány na zabezpečeném externím serveru (hostingu) našeho dodavatele CMR systému (e-shopu). Tato data jsou chráněna šifrováním, heslovým přístupem a pravidelně zálohovány. |
| Pověřená osoba za správu, ochranu a nakládání s daty zákazníků a partnerů: |
| • Ing. Martin Kozák – jednatel společnosti, kozak@kupmeto.cz |
| |
 |
| Souhlas s použitím osobních údajů: |
| • Tato nová pravidla jsou nedílnou součástí obchodních podmínek. V případě, že s nimi nesouhlasíte nebo si přejete nyní nebo kdykoliv v budoucnu býti vymazáni, stačí zaslat stručnou žádost na info@kupmeto.cz |
| • Pokud si budete přát být vymazáni, nebudete nadále dostávat naše pozvánky, aktualizace a informace. V případě B2B budou vymazány i vaše objednávky v rámci systému e-shopu CMR. V tomto případě stačí odeslat prázdnou odpověď na jakýkoliv náš email. |
| • Nebudou však vymazány účetní údaje z realizovaných obchodů – faktury – z důvody povinné archivace účetních záznamů. |